tirsdag 28. mars 2017

Popcorn sunt eller usunt

Det er flere gode helsefordeler ved å spise popkorn. Antioksidanter er kjemiske stoffer som beskytter mot eller senker hastigheten på. SUNT: Ifølge forskere i USA er popkorn et av de sunneste snacksene du kan stappe i deg på kino.

Annen sunn snacks er f eks spekeskinke eller grønnsaker med dip. Popcorn er langt sunnere enn annet potetgull hvis det er kalorier man . Jeg prøver å spise sunt og holder meg unna slike t. Jeg prøver å spise sunt og holder meg unna slike ting, men så lurer jeg - er popcorn så usunt? Om du popper selv eller bruker light-varianten så får du vell ca samme . Spiser du popcorn, får du også den sunne statistikken på din side.


En skål med potetgull, tortillachips eller ostepop kan være veldig godt å småspise av når du sitter foran tv'en, eller har.

Men livet blir veldig kjipt om vi ikke skal kunne kose oss med usunne ting innimellom. SPIS POPCORN: Siden popcorn inneholder så mye luft, kan su spise store. I disse dager er de fleste er opptatt av å opprettholde et sunt kosthold. Men enten du ønsker å gå ned i vekt eller ikke, skal du ikke glemme den . Pleier av og til å lage popcorn til middag eller lunch når jeg er sliten og . Dette er nok heller et prakteksemplar av spinn, eller overdrevne.


Jeg trodde micro popcorn var sunnere enn slik du popper i kjele jeg.

Sunt eller sunt da, men i forhold til potetgull. Mikro popcorn Kcal Fett Protein Karbohydrater Popcorn, poppet i mikroovn 4. Problemet med popkorn er det som blir tilsatt. Smith har skrevet bok om popcorn og ser det ikke som spesielt sunt, . Det aller sunneste er og blir litt frukt eller grønnsaker skåret i biter eller.


Når vi drar på kino eller ligger hjemme i sofaen og ser film, velger vi ofte popkorn som snacks. Koser du deg med hvitt brød eller litt popcorn på lørdag – gjør det med god. Hun vektlegger at det å kose seg ikke er synonymt med å være usunn.


Enkle alternativer til noe søtt er smoothies laget med frosne bær eller frukt,. Det er først og fremst såkalte polyfenoler, en antioksidant som senker kolesterolet og forebygger visse typer kreft, som gjør popcorn sunt. Popcorn er ikke sunt, nei, så det er noe du bør bruke kosemerker på.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...