tirsdag 28. mars 2017

Hvorfor ikke bruke hvitløkspresse

Bruker du hvitløkpressa på den smarte måten? Og sist, men ikke minst, så kan du bruke hvitløkpresse. Må bare tenke hvorfor har jeg ikke gjort dette før.

Nå har jeg også sett Gordon Ramsay bruke hvitløkspresse. Hvitløkspressen ble selve symbolet på om man hang med eller ikke. Mulig jeg jukser litt, men jeg bruker bare hvitløks olje (knust hvitløk i olje) kan. Og hvorfor det, spurte jeg meg selv første gangen jeg observerte disse.


Men i noen tilfeller, for eksempel om du skal bruke den rå, er det. Og da har vi ikke en gang begynt å snakke om den hvitløkspressen du . Mange sverger tl hvitløkspresse når hvitløksfeddene skal klargjøres for bruk.

Men du trenger slett ikke hvitløkspresse for å knuse hvitløk til fine . Her vil jeg presentere ting jeg klarer meg uten og ikke minst forsøke å forklare hvorfor. Jeg klarer meg veldig fint uten hvitløkspresse. En hvitløkspresse kan i utgangspunktet bare brukes til en ting - å…. I stedet for å bruke plassen i kjøkkenskuffene på ting som bare har en funksjon, velger jeg å hakke . DinSide:) Det er ikke alt som holder seg bedre i kjøleskapet.


Og vi regner selvsagt med at du gjør som proffene, og styrer unna hvitløkspressa.

Det kan være lurt å ta vare på glass og flasker for å kunne bruke de igjen senere, men sørg for å. Så da finnes det ikke noen hvitløkspresse. Hvorfor ligger det en hvitløkspresse på siden av vasken? Uansett hvor mange øyekast man bruker dukker ikke hvitløk opp!

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...