torsdag 29. november 2012

Pynte glass med sukker

Enten ett glass, norgesglass, syltetøyglass, lykt eller lignede. Koselig å sysle med decoupage på lys, og slike sukkerlykter har jeg laget selv, . Vi dyppet glasset i vann og så i sukker når vi var små.

Egg, sukker,servietter med fint motiv og. Hvordan få til sånn sukkerkant på et drink glass. BufretLignendeFyll litt perlesukker eller strøsukker i glasset og rist det godt rundt slik at hele glasset er dekket av sukker på innersiden. Om det blir sukker til overs helles det ut . Oppskrifter for lykter av glass sukker eggehvite.


Legg de kalde bærene + litt lake og ostekremen lagvis opp i glass, begynn . Da har jeg klart å være litt kreativ jeg og.

Satt meg ned med syltetøyglass som jeg har spart opp. På innsiden er det eggehvitte og perlesukker. Slipp kreativiteten løs når du stikker ut kaker i ulike former og pynter dem. Glassene fikk et frostet utrykk ved bruk av eggehvite og sukker.


Men det er like moro å pynte et festbord enten man er mange eller få til bords . Hvorfor ikke fange et lysende spøkelse i ett glass, og pynte med det til. De har rett og slett tatt lim på (tror jeg) og rullet dem i perlesukker.

Den serveres i flotte cocktailglass – og er riktig så festpyntet til den store dagen. Pynt kanten på et cocktailglass eller martiniglass med sukker ved å holde glasset opp ned mens. Juletrær vi kan pynte med lenge før julaften. Skal der være fest så lav fine glas helt enkelt med saftevand og sukker.


Når servietten var festet på glasset smørte jeg et lag med decoupage oppå serviett motivet for så å smøre resten av glasset med decoupage. Ingredienser: 6dl sukker 6dl vann saften av rubinrøde grapefrukt 2dl blank tequila glass sukker til å pynte kanten av glassene Slik gjør du . Sukkeret kan jo brukes til så mangt, man kan pynte cupcakes, muffins,. Dette er den desidert enkleste måten å lage spiselig glass på.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...