torsdag 19. april 2018

Kaffe på jobben

Kaffe på jobben er en viktig del av arbeidslivet, og kaffen må være god! Vi har flere kaffesystemer for din bedrift. God kaffe av høy kvalitet bidrar til økt trivsel på jobben.

Bortsett fra vann så er kaffe en av de drikkene det blir konsumert mest av rundt om på . Helt siden 1800-tallet har vårt kaffebrenneri bistått flere generasjoner med luksuriøs kaffe med en dimensjon av passion man sjelden smaker. Kaffepauser på jobben bør være en hverdagsnytelse - hver gang. Stilige kaffemaskiner og automater som er lette å betjene.


Trakterkaffe på jobben er for lengst passé. Ikke engang kaffemaskiner med nybrygget kaffe er godt nok for den moderne, norske arbeidstaker. Kaffebrygg sin idé er å levere god kaffe til alle typer arbeidsplasser.

For oss er det en selvfølge at kaffen fra en kaffeautomat skal være like god på jobben som . Kaffe inneholder flere smaksaromaer enn vin, noe som har gitt grobunn for et gigantisk utvalg av kaffe på verdensmarkedet. Waterlogic Norge er en totalleverandør av vann og kaffe på jobben, samt leverer et stort utvalg smakfullt tilbehør av høy kvalitet. Kaffemann innehar betydelig kompetanse på utvelgelse av riktig kaffe til bedrift.


Jeg drikker alltid min første kopp kaffe når jeg kommer på jobb i åtte-tiden. Så snart jeg har fylt meg en kopp kaffe, tar jeg en runde på verkstedet. Den rykende ferske kaffen skjerper sansene dine, gir deg et løft og tid til å trekke.

Friskt og godt vann på jobben hver dag til en og samme pris uansett hvor mye . Kaffe har også en sosial funksjon hvor man kan ta en kopp kaffe sammen med kollegaer mens man diskuterer alt fra problemer på jobben til . Jeg lurer bare på hvor mye dere betaler for å drikke kaffe på jobben? På min forrige jobb var også juice og melk gratis, der jeg jobber nå er . Kaffe er en viktig del av arbeidsdagen for mange mennesker. Vi trenger alle en pause under en stressende hverdag, . Kaffen eller kaffemaskinen på jobben blir sjelden omtalt i positive vendinger. Grunnene til dette er sammensatte, men mangel på tid og er ofte det som gjør at . Finn veibeskrivelse, kontaktinfo, regnskapstall, ledelse, styre og eiere og kunngjøringer. Vi monterer maskinen hos deg, og justerer kaffen etter din smak.


Velg mellom svart kaffe eller en rekke delikate kaffedrikker. AUTODRIKK ER VÅR BEDRIFTSAVDELING MED MANGE ÅRS ERFARING INNEN BRANSJEN OG ER KJENT FOR KVALITET-PERSONLIG . Det er dessverre fortsatt kaffeleverandører som opererer med kreative løsninger i sine anbu slik at kunden blindes tilstrekkelig til å inngå det som ofte blir .

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...