onsdag 8. februar 2017

Whirlpool tørketrommel tørker ikke

Tørketrommelen går som den pleier, hører den jobber og alt, men klærne blir ikke tørre, m. Kondensatoren på tørketrommelen bør tas ut og renses tre-fire ganger per år. Kondenstørketrommel - tøyet blir ikke tørt og den bruker lang tid. Nå har jeg fått en Whirlpool i huset, men hva er dette for noe skit?


Da har klærne stort sett bare litt restfuktighet igjen som tørker mens jeg bretter sammen. Jeg har en Zanussi tørketrommel, ca år gammel, lite brukt. Kondenstørketrommelen min tørker ikke store plagg tørt, feks sengetøy.


Kan det lønne seg å reparere en tørketrommel som virker normalt, men som. Maskinen tromler jo som vanlig, men det kommer bare kaldluft, og tøyet blir ikke tørt! Skal ikke en tørketrommel tørke klærne helt?

Her hadde vi en billig whirlpool som gikk til hundene for noen uker siden, den hadde . Slik får du tørketrommelen til å virke bedre. LOFILTERET: Dette husker nok de fleste å tømme, men det er også viktig å gjøre før eller etter hver tørk. Rengjør du ikke kondensatoren, kan det føre til overoppheting, som . Jeg må kjøre tøyet flere ganger :gaah: ikke er tøyet godt og varmt lenger når det er ferdig tromlet lenger heller. Vis full versjon : Tørketrommel som ikke tørker ordentlig.


Vi har en Whirlpool, og ikke kondenstrommel.

Tørk en mindre tøymengde av gangen, eller velg lengre tørketid. På en elektronisk tørketrommel er følernes funksjon nedsatt.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...