tirsdag 27. desember 2016

Male spisebord

Her får du noen gode råd til hvordan du kan pusse opp teakmøblene for at de skal få tilbake sin fordums prakt. Når du skal pusse opp et møbel, er det mange ting å ta hensyn til om resultatet skal bli bra. Et gammelt konsollbord har fått nytt liv med et par strøk med maling!

Tenker å pusse opp et vegghengt skap som de vi tok det over fra hadde . Må vi pusse den ned først, eller finnes en maling vi bare kan male oppå lakken? I det siste har jeg fått flere forespørsler ang å pusse opp gamle furumøbler. Istedet for å svare hver på mail, tar jeg fram en kommode jeg pusset . Jeg har kjøpt et gammelt kjøkkenbord i lakkert tre. Bordfotene er litt bølgete, gammel stil.


Pusse opp et gammelt bord - Hus og hage - Kvinneguiden Forum14.

Det er et sminkebord med to skuffer og speil (speilet er skrudd fast bak, så det kan også være uten det). Jeg tenkte jeg skulle pusse det ned for hån og så lakke eller beise i en mørk farge. Hvordan kan jeg restaurere bordplaten på best mulig måte? Jeg skal pusse opp et gammelt teakbord fra slutten av 60-tallet, problemet er bare at mamma malte bordet hvitt en gang midt på 80-tallet. Har lenge tenkt å male et salongbord som fra før er beiset og lakket.


Spisestuen besto av et rundt spisebord med ileggsplate og fem stoler. Det skulle males og i leggesplanten skulle få dekor.

Jeg har et mørklakket furubord som nå skal males lyst. Hvordan går jeg frem, og hvilken type maling er best å bruke? Male spisebord og vitrineskapinnleggHvordan male spisebord og stoler i hvitt ? Hjelp til å male et spisebord hvittinnlegg6. Bolig › Oppussing › Slik pusser du opp stuebordetBufretLignende7. Et slitent bord med flekker og riper kan bli som nytt igjen med enkle grep.


Et egenprodusert bord sitter man gjerne lenge ved. Julia tok utgangspunkt i noen ubehandlede bord og lot penselen jobbe. Gjør det selv - Pusse opp og male spisestue - viivilla. Jeg lovet at steg for steg på nytt bord skulle komme dagen etter, men. Vi hadde grusomt lyst på et kult spisebord i betong til huset vårt når vi.


Når vi var fornøyde med sparklingen var det bare å sette i gang å male. Hegemor har hatt et spisebord fra Ikea de siste årene. Jeg spør fordi jeg vurderer å male et lignende spisebord og stoler.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...