mandag 25. juli 2016

Diy lampe garn

En DIY versjon av en, for mange, gammel kjenning fra 70-tallet. Garn + ballong kan kjøpes samlet i vår butikk ved å klikke her. Avhenger av hva du har fra før av, men den eneste utgiften er til garn og lim; så kanskje kr?

Du kan bruke en enkel lampeledning med lyspære, og feste kulen med tråd eller ståltråd. Se innlegget mitt om pendellamper for flere tips om hvordan du lager lamper selv. Endelig skal dere få oppskriften på garnlampene jeg har lag dere som har ventet og ventet.


Ballonger og garn spiller hovedrollene når du skal lage disse supersøte lampene. Nå begynner det å bli en stund siden jeg blogget om den dekorative og unike lampen av garn. En Garn lampe vil give dit hjem et ekstra pift.


Lær at lave en lampe ud af garn med guiden her på vores side.

Jeg var så heldig at jeg fikk noen nøster med garn i fantastisk fine farger av min snille mamma for en stund siden. Du trenger: ballong, engangs-hanske, tapetlim, olje og garn. Jeg fant frem litt mer av samme fargen på garnet og festa en og pære fast i lampen.


DIY- babyhimmelseng - Heisann alle sammen :) Dagen har ikke blitt brukt . CatCraft erstellt für dich einfache und schnelle DIY Anleitungen.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...