onsdag 15. juni 2016

Sprøytepose jernia

Profesjonell sprøytepose med universal munnstykke som passer til de fleste endestykker. De endestykkene er fremstilt i rustfritt tåler derfor oppvaskmaskin. Profesjonell sprøytepose med universal munnstykke som passer til de fleste tuter. De tutene er fremstilt i rustfritt stål og tåler derfor oppvaskmaskin. Sprøyteposer, engangs, fra Wilton og Cacas AS.


Sprøyteposer er ikke bare smart for porsjonering av kaker med myk røre. Har kjøpt sånn gjenbrukes sprøytepose sett i silikon på jernia, hjelp skrevet i AnonymforuStår ikke hvordan det skal vaskes. Når det kommer til sprøyteposer bruker jeg merket Wilton, i likhet med tippene.


Posene finner du også på Jernia og Hobbyhimmelen. Jeg har tre Wilton sprøyteposer til dekorering. Brettene mine heter Funktion og ble kjøpt på Jernia. Sammenlign tilbud på Sprøyteposer i kategorien Kjøkkenredskaper fra en rekke.


Man kan også kjøpe Wilton sine sprøyteposer, men jeg synes de er litt. Jeg har kjøpt sprøyteposer i dagligvare, Nille, Europris, Jernia osv. Skal du pynte muffins og kaker har vi kremposen med alt i en. Her får du en solid pose, tykk plastikk på innsiden, kobler og hele tipper, bla . Jernia er en faghandelskjede med lidenskap for hjemmet, fordi vi mener den beste. Jernia CC Vest, telefonnummer: 400059.


Dette er en digital publikasjon som presenteres gjennom E-MAGIN. Sprøytepose får du på Clas Ohlson, men spør Trone.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...