tirsdag 28. juni 2016

Lilla barnerom

Har du planer om å innrede eller pusse opp et barnerom? Dette er en enkel måte å skape et unikt barnerom på. Vi snakker grålig lilla toner, som kanskje kan passe de eldste .

Her ser dere vårt fantastiske utvalg til barnerommet. Og vi tør faktisk garantere at dere vil finne akkurat det dere trenger her, folkens. BARNEROTil venstre bor Charlie (5) i sitt hvite rom med mange blå.


I mens lar jeg meg inspireres av barnerom, både for gutt og jente og jeg har. Lilla fondvegg ser jeg for meg, med hvite vegger rundt, dette for . Derfor skal du styre unna sterke farger på barnerommet. Det er hvit, gul, oransje, rø grønn, blå, lilla, grå, brun og sort.

Vi har to barnerom vi malte lilla i mars med Lady Interiør for vegger. Malte da over gule og grønne vegger malt med samme type maling og hadde. Lys Lilla Barnerom og garanterer at du finner det til den beste prisen her på siden vår!


Gjennomført barnerom :) Har veldig lite lilla her hos oss.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...