tirsdag 26. april 2016

Kapselpåsetter

Kapselpåsetter bordmodell produsert i Europa. Den har justerbar høyde og kan sette på 26mm og 29mm kapsler. Stødig og god kapselpåsetter for og kapsler.

Da vi startet med ølbrygging, kjøpte vi en manuell kapselpåsetter som vist på bilde til høyre. Se beste pris på Kapselpåsetter Bordmodell. Les tester og omtaler før du skal kjøpe på nett.


Kapselpåsetter Bordmodell (26mm og 29mm). Bordmodell som kan skrus fast i arbeidsbenken.

Foten, stativet og armen er i metall, den justerbare delen er i . Vår proff bordmodell kapselpåsetter, for 26mm korker. Dette er en svært solid og tung (7kg) kapselpåsetter som er enkel og praktisk i bruk. Forsåvidt en gammel trå men kan tilføye at jeg har ikke hatt problemer overhode med kapselpåsetter og kapsler derifra på vanlige 0. Bufret29mm kopp til å sette på kapselpåsetter.


Test av en kapselmaskin som jeg holder på å bygge. Her bruker jeg 6bars arbeidstrykk, noe som tilvarer.

Oslo, Moss eller Nesodden er det lettest for meg å hente. Mat og drikke: Jeg vurderer å henge meg på denne trenden med å brygge øl. Stikk til nærmeste pub og spør etter tomflasker der.


Meget solid og fin kapselpåsetter, passer til de aller fleste flasker.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...