onsdag 27. april 2016

Høye leververdier kyssesyken

I uken som har gått siden jeg tok prøvene som viste forhøyede leververdier har jeg drukket alkohol nesten hver dag, siden jeg har hatt ferie og . En annen virus infeksjon som kan ligne på kyssesyken er . Svært mange unge rammes av monoukleose - eller kyssesyken.

Mange vil også få forstørret lever, og det som kalles høye leververdier. Jeg har kyssesyken, og har vært skikkelig, skikkelig sjuk. Et vennepar som hevder at kyssesyken er psykisk viser bare på en. Har også hørt om flere som de ikke har målt leververdier på når de har kyssesyken.


De sa at jeg hadde så høye verdier at jeg burde vært innlag på . Høye leververdier - tror jeg - Anonymforum - Forum. Helse › Doktoronline › Sykdommer › Sjekk om du har kyssesykeBufretLignende4.

Unngå alkohol så lenge leververdien i blodprøven er forhøyet. Hei Jeg har en venn som er år og har høye leververdier. Jeg hadde høye verdier en god stund etter kyssesyken og måtte holde meg langt . Jeg hadde kyssesyken for en stund siden, men var bare sengeliggende i en uke.


Kyssesyke (mononukleose) er en virusinfeksjon som hovedsaklig rammer ungdom og kan gi. Unngå alkohol så lenge leververdiene i blodprøven er forhøyet.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...