torsdag 24. mars 2016

Vinskap test 2014

STABIL TEMPERATATUR: Dette vinskapet fra Temptech koster rundt 80kroner. Det har plass til flasker, kan bygges inn i kjøkkenbenken . Det er noen år siden jeg kjøpte vinskap sist, så jeg er ikke oppdatert på.

Sammenlign priser i mer enn 1butikker! Kjøp vinskap best i test billig i nettbutikkene. Stort utvalg av vinskap av som dekker de fleste behov. Vi har vinskap i ulike størrelser og prisklasser. Vi har et stort utvalg av vinskap av som dekker de fleste behov.


Jeg tenkte jeg skulle kjøpe et enkelt vinskap for å ta vare på de (få) ordentlig gode vinene jeg har. Samsung RW33EBSSVinskap - Børstet stål, flasker, Elektronisk temperaturkontroll, - grader.

En god vin smaker best hvis den er tatt godt vare på. Vinskapene selger nok fortsatt godt, men nå er vinkjellere også aktuelt. I dagens test er det viner fra hundrelappen og oppover som egner .

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...