fredag 18. mars 2016

Kenwood chef vs major

Oppdag Kenwood Chef og Major kvalitetskjøkkenmaskiner. Den riktige kjøkkenmaskinen for de som har høye krav til kvalitet er Kenwood Titanium Chef og . SLUTT FOR MAJOREN: Disse maskinene fases ut, men nesten identiske maskiner vil fortsatt produseres under merkenavnet Kenwood Chef .

Kenwood Major har skiftet navn, og blitt litt smartere. Modellene vi testet var Kenwood Chef Sense XL L og KitchenAid Artisan . Kenwood Titanium Major (KMM020) og Classic Major (KM636). Jeg kjøpte en Kenwood Cooking Chef (1400w motor) og ville ikke kjøpt noe . Før jul i fjor fikk jeg Kenwoods nye kjøkkenmaskin, Kenwood Chef Sense XL.


Før jeg fikk denne hadde jeg en Kenwood Major i tyve år. Jeg var på nippet til å bestille en Major Titanium, før jeg kom over informasjon om at Major fases ut, nå er det Chef som gjelder.

Så nå vurderer jeg Kenwood Chef Sense XL isteden. Hvor stor er forskjellen mellom en Kenwood Chef og en Kenwood Major-maskin? Vi er to voksne i husstanden, har relativt liten plass på . Kenwood introduserer nå Chef Sense XL - det ultimate valget for deg som er glad i å bake.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...