torsdag 31. mars 2016

Kaffe med kokosolje

Her er ti geniale måter du kan bruke kokosolje! Trenger du et energiboost er en ts kokosolje i kaffen eller teen perfekt. Bulletproof kaffe, fettkaffe, smørkaffe – kjært barn har mange navn. Bulletproof kaffe er i all enkelhet kaffe tilsatt fett i form av smør og kokosolje, og gjerne blandet . Asprey anbefaler MCT-olje som skal gi energi uten å lagres i fettcellene, andre foretrekker kokosolje.


Kokosolje har vist seg så effektiv mot stoffskifteproblemer at det i USA nå forskes . Glem melk og sukker, den siste trenden er en klatt smør i kaffen. Det er også de som lager egen deodorant osv. Det blir som regel med den i kaffen, i tillegg til noe . Fettkaffe er herlig blanding av kaffe, smør og kokosolje.

Det er finnes flere tradisjonelle kulturer hvor fett har blitt brukt i kaffe eller te. Hvorfor ikke kaffe med smør i eller kokosfett, MCT i? Tags: energi, fett, iskaffe, kaffe, kokosolje, MCT, mellommåltider, smør. Jeg titter raskt innom for å anbefale kokosolje i kaffen!


Det er akkurat som kokosoljen smaker søtere . Denne noe spesielle kaffetrenden går rett og slett ut på å tilsette smør eller olje (for eksempel kokosolje) i kaffen! Bulletproof-kaffe øker i populæritet, men er det egentlig noen god idé?

Vi alle er glade i kaffe, spesielt om morgenen før vi reiser på jobb eller. Kokosolje er et ekte, naturlig mirakel, som har et stort bruksområde. Jada, jeg skal ikke nekte for at det høres sånn passe halvsprøtt ut å laste kaffekoppen full av fett.


Bland ss kokosolje med ts kakaopulver og eventuelt. Bulletproof kaffe er i all enkelhet kaffe tilsatt fett i form av smør og kokosfett,. Kokosmelk, kokosolje og kokosflak - er det egentlig sunt? Kokosolje gir en rask innsprøytning av energi, fordi den i hovedsak består. Kokosolje er for meg blitt livsnødvendig!


Tar det i kaffen, smoothien, som bodylotion, hårkur, smører på trefjøler og panner, tar en skje i ny og ne . Har noen av dere klint til med litt kokosmelk og kokosolje i kaffen i det siste? Har dere også på uforklarlig vis kjent litt . Nå er det vel ikke noen overraskelse at jeg er glad i kokosolje, den har jeg. Jeg har alltid med meg et lite glass kokosolje så jeg kan ha i kaffe, .

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...