tirsdag 30. juni 2015

Vaske sminkekoster

VASK AV SMINKEKOSTER: Før du vasker kosten, skyller du den i lunkent vann. Masser så sjampoen inn i kosten og klem sminkerestene og . Det er svært viktig å vaske kostene regelmessig for å unngå bakterier, samt å vedlikeholde dem slik at man kan beholde de i mange år, sier .

Gjør huden, sminken, økonomien og sminkekostene en stor tjeneste og dra fram babysjampooen jevnlig. Dette er en video som viser deg hvordan man kan vaske sminkekostene sine. SIDE2): Profesjonelle sminkekoster er en investering og må tas vare. Bestemte meg for å vaske sminkekostene mine før jeg tar turen over til Kvaløya.


Dette er noe jeg gjør kanskje en gang i måneden, skulle gjerne . Jeg er veldig dårlig på å vaske sminkekostene mine ordentlig, oftest ender jeg bare opp med å bruke en spray til å vaske dem. Det er to forskjellige måter å vaske kostene på; spot-cleaning og .

De fleste av oss bruker sminkekoster når vi sminker oss, men mange glemmer viktigheten av å vaske dem! Koster som du påfører flytende makeup me er det lett å vaske i. I sminkekostene kan det samles MASSEVIS av bakterier og hygiene er ekstremt viktig. Visste du at du skal vaske sminkekosten hver uke? Hvis du har en sminkekost med naturhår anbefaler jeg at du bruker sjampo, i tillegg til at . Sminkekostene dine inneholder millioner av bakterier! Visste du at sminkekoster bør vaskes minst én gang i uka?


Det du trenger er noen skitne koster, vann, Makeup Mekka Brush. Vask og skyll dem grundig, og press ut vannet. Du kan også vaske den i et vannbad med litt klor - la den ligge i vannet i 5 . Skitne sminkekoster kan tette porene og forkorte kostens levetid.


Hvordan vaske sminkekoster - Som dere sikkert vet er det utrolig viktig å vaske sminkekostene sine. Denne videoen viser deg hvordan vaske sminkekoster på en enkel og effektiv måte.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...