fredag 29. mai 2015

Vannkoker nille

Kjøkken, elektrisk, student, gave, praktisk. Funker som bare tusand - gjorde en test opp mot min svindyre Braun vannkoker av stål og de var identiske på koketiden - 1. Mener jeg så en bitteliten en på jula eller europris til 99kr tror jeg, men er ikke helt sikker. Jernia pleier å ha reiseartikler som er smått. På Nille får du vannkoker og brødrister for 14-. De sa en vannkoker var for lite, den kokte ikke i lang nok tid.


Kjøp SENZ SE308L REISE VANNKOKER hos Expert.

Vi bruker vannkoker en god del, spesielt siden jeg drikker en del te. Uten å si det helt sikkert, så tror jeg den er kjøpt på Nille :-) Synest den var . Kjøpte disse på Nille kjempe fine #nille#vannkoker#brødrister#. Søk opp de nyeste tilbudene for Vannkoker i Stavanger og nærområdet. Kundeaviser med tilbud på Vannkoker i Bergen.


Søk opp de nyeste tilbudene for Vannkoker i Vikersund og nærområdet. Kundeaviser med tilbud på Vannkoker i Sandefjord. Vi tar gjerne en kopp te også i sommervarmen!


Plusspris (til venstre): Vannkoker, 2kr, Nille.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...