onsdag 13. mai 2015

Sprøytepose nille

Har det sikkert på nille eller europris hvis du ikke skulle ha så dyrt. Jeg har sanne engangsposer i plast med plasttipper til, sprøytepose ja. Jeg har kjøpt sprøyteposer i dagligvare, Nille, Europris, Jernia osv.

Nille har alt du trenger til hverdag og fest. Besøk våre nettsider og se det store utvalget våre butikker tilbyr. Duger til langt mer enn bare morgenkaffen.


Vi har testet ta- med- blendere fra billigkjedene. Vis full versjon : Dere flinke kakebakere! Men etter å ha vært innom matbutikker, en nille og en bokhandel så kom han . Finn frem en sprøytepose og mal noen striper i rødt og blått på innsiden av posen.

Jeg brukte en sprøytepose og en Wilton 1M tip til dette themet. Halloween Cupcakes hos Nille Sandvika Storsenter! For dager siden - Sjokoladekremen sprøyter du på med en sprøytepose og en.


Jeg fant vingummi-øyne og munn i en godtepose jeg hadde kjøpt på Nille. Vend så inn siktet melis og ha det hele i en sprøytepose med stor rund tip; Sprøyte ut linjer på et bakepapir. Nille og en liten godteri krokodille ;).


Hvis du ikke har sprøytepose, kan du klippe et lite hull i hjørnet på en.

Kjøp noen gullpenger på f eks Nille og pynt kaken med OL-medaljer i tillegg til bærene . Bland alt, og ha det over i en sprøytepose. Foretrekker å bruke engangs sprøyteposer. Så var det å lage swirls da: Jeg holder sprøyteposen rett ned mot.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...