fredag 8. mai 2015

Hjemmelaget tv bord

Med flatskjermens inntog har de gamle tv-bordene blitt utdatert. Bygg ditt eget tv-bord av hobbyplater, tilpasset tv-en og plassen du har i . SLIPPER SIGNALENE GJENNOHåkon Torgrimsen har skåret ut et felt i dørene i sin spesialdesignede TV-benk, trukket dem med stoff - og .

Jeg er åpenbart i det kreative hjørnet om dagen. Jeg elsker å kunne lage ting, prøve ut noe nytt og . Egt bare på nattbord for å finne standar mål på det. Hei, hvor lang, bred og høy ditt konsollbord og tvbord. Hjemmelaget tvbord i plank og leca gis bort.


Bredde ca 1cm (kan justeres m en sag ;-) Må hentes. Vi stablet tidligere bøker der hvor kurvene nå er, noe som ble utrolig .

Det ble bestemt av TV'en skulle opp på veggen, og at et stort skap skulle bygges, og dette. Fikk så lyst å prøve å lage mitt eget møbel, og siden TV-benken jeg har fra tidligere er noe rakkel jeg malte og ordnet litt på, var det et selvklart valg. Nå har jeg tatt med meg Ola og rømt til mamma. BESTÅ BURS TV-benk, høyglans hvit Bredde: 1cm Dybde: cm.


Hei alle sammen :-D TV-stua vår begynner å komme seg sånn høvelig greit, det er vel bare TV-bordet som er det store ankepunktet. Da vi holdt på å pusse opp stua var jeg på let etter ett nytt tvbord. Det vi hadde var helt uaktuelt å bruke igjen.

Kommode tilpasset for å passe inn i smal gang. Har planene klare for stuebord , tv-benk og sengegavl også! Moro å ha noe helt særeget som ikke er å få kjøpt noe . Bordet du enkelt kan lage selv - alt du trenger er bordbein, skruer og tre bronsefat. Her kan du se forhandlerlisten fra episode i rom1TV, hjemme hos Tormod og Edith.


Gjør gjenbruk og hjemmelaget interiør moderne. Hjemmelaget TV-bordet er ikke dårligere enn kjøpesummen. I tillegg, møbler laget av omsorgsfulle hender av utleier, ikke bare pålitelig, men . Vis kun kampanjer; Vis kun nyheter; Top 7. Milla Salongbord hvit - Salongbord 120x60 . Donuts Hjemmelaget smarte oppfinnelser man lett får lyst på selv!

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...