tirsdag 26. august 2014

Fluefanger kjerringråd

Så leste vi på nett om diverse kjerringråd mot fluer og tenkte at dette måtte vi bare prøve. Vi fylte en brødpose med vann, knyttet den godt igjen . Jeg har nå testet litt forskjellige måter å bli kvitt problemer med fluer som kommer flyvende inn gjennom vinduer og åpne dører. Finnes det noe slags kjerringråd for å bli kvitt de? Har du småfluer eller bananfluer der du bor, så har du kommet til riktig sted. Her finner du hjelp til å bli kvitt utysket.


Vanlige søkeord: hjemmelaget fluefanger; fluefanger hjemmelaget; fluefanger øl; hjemmelaget fluefelle; små fluer; småfluer på kjøkkenet. Kategorier KjøkkenetStikkord kniver, kvasse . Forholdet mellom topåfølgende tall i Fibonacci - rekken. Vi tester kjerringråd mot kalkbelegg og såperester.

Jeg finner et kjerringråd på nettet som anbefaler en miks av eddik og. For et par dager siden, hang jeg opp en fluefanger. Sv: Hva slags drink kan jeg drukne bananfluer i? Eller man kjøper seg en Venus fluefanger. Men rødvin egner seg bedre til drikking enn fluefanger etter min smak, så jeg bruker halvt om.


Et gammelt kjerringråd som har fungert her. Fluepose med lokkemiddel som fanger fluer.

Gammelt kjerringråd mot småfluer er; kaffegrut oppå molden på plantene. Jeg har en elektrisk fluefanger, den er ganske kjekk på både store . Det finnes imidlertid noen kjerringråd en kan følge. Et av dem er knyttet til beskyttelse mot malaria, men kan vel være like godt (!) mot dengue . Effektiv fluefanger av eplecidereddik og en dråpe oppvaskmiddel.


Eplecider-eddikk og noen dråper zalo #husmortips #bananfluer #kjerringråd #tips.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...