tirsdag 1. juli 2014

Tefal actifry oppskrifter

Se alle fordelene med Tefal ActiFry nedenfor.

Last ned appen MYACTIFRY for å få inspirasjon til oppskrifter. Finne deilige oppskrifter for Tefal Actifry. Tefal Actifry er litt kort sagt en mini varmluftsovn, som ved hjelp av varmluft, en rører og bittelitt olje gir enkel mat med betraktelig mindre . Jeg har jo sett disse lav fett frityrkokerene i butikkene men har egentlig aldri vurdert å kjøpe en, helt til jeg kom over en video på hvorpå . I julen fikk jeg en Actifry for testing og siden jeg nå skriver om den får jeg lov til å beholde den.


Sunt og enkelt, hevder produsent Tefal om sin nye Actifry. Det følger med en bok med oppskrifter og tips om hvordan du kan få fart på . Tefal Actifry skulle til og med være en så fantastisk oppfinnelse at du kan lage. Problemet var bare at Actifry egentlig ikke er en frityrkoker, mer en slags sautérpanne med automatisk rørefunksjon.


Explore oddny lima's board Actifry oppskrifter on Pinterest, the world's catalog of ideas. Tefal actifry, Onion strings and Dumplings. Stek til det er gyllent ( i actifry min ) legg kyllingen til side.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...