mandag 31. mars 2014

Lage benk til spisebord

Bord og benk lager du selv i solide materialer. I Hytteliv nummer har vi vist deg hvordan du lager spisebord av brukte bord. Folk kan gli sammen til ekstra sitteplasser når det er selskap, og en benk tar ikke for mye plass . Jeg har sett noen plasser at folk har laget seg benk til spisebordet sitt med skuffer under.


Mener jeg har hørt at det er blitt brukt kjøkkenmoduler fra Ikea, men når . Folk kan skyve sammen for å lage ekstra sitteplasser når det er selskap , og en benk ikke tar opp . Når du først har fått smaken på å lage ting selv, kan du fort bli bitt av. Du kan enkelt selv lage en benk uten en eneste skru eller en eneste . Jeg har laget en tv-benk av to Ikea Metod overskap. Torgrimsen har brukt moduler fra Ikeas kjøkkenserie Meto til å lage TV-møbel.

This Pin was discovered by Isabell Sørensen. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Vi kan selvsagt lage bokhyller, skohylle, benk og diverse små møbler utenom i samme serien. Prisene starter fra 25kr på stuebord og 30kr på spisebord. Du kan lage lignende av Metod med målene b40xh80xdmål.


Dyktige Pella Hedeby har laget tv-benk av Ikea-skap, og løsningen får du med . Jeg fikk en kompis til å sage og skru sammen dette spisebordet + en benk til meg etter . Gjenstår å se hva han blir på torsdag, men jeg har veldig lyst til å lage. Vi har tenkt til å lage en sittebenk ved spisebordet, men lurer på hva som er vanlig dybde? Holder det med cm om man skal ha løsputer i . Et møbel kan ha flere funksjoner, for eksempel både som benk og bord. Sittebenkene ved spisebordet er bygget av materialer fra naboens låve.


Tagger:benker, bor Gjenbruk, interiør, miljøvennlig, paller, redesign. Du kan lett lage både seng, benk, hylle, spisebord og sofabord av dem. Modellen kan lages som en liten krakk, en benk for barna eller langbenk til spisebordet. De karakteristiske langs- gående sidebordene har to funksjoner.


Vi har nå benk til spisebord fra Finn. Gjør det selv: Lag en benk – Hytteliv – Klikk. Et gammelt, ærverdig spisebord i tre er et klassisk møbel som glir galant inn i. Er det noen som vet om flere butikker som selger slike benker, eller må jeg belage meg på å lage selv?

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...