mandag 27. januar 2014

Neglelakk hylle ikea

IKEA ELVARLI oppbevaringssystemAlt text: Hvit åpen oppbevaring med garderobestenger, hyller og skuffer. Prisen er for begge hyllene som helst selges samlet. Jeg var innom Ikea sine nettsider på leting etter noe som kunne ligne en neglelakkhylle, og gjett om jeg fant!

Fikk mine hyller i går, som jeg bestilte fra Ikea :) Hadde egentlig tenkt å bestille sånn skikkelig neglelakkhylle fra , men hyllen + frakt hadde . Se der ja - det var ei koselig hylle :-)Ha en flott kveld :-). Derfor tenkte jeg at jeg kunne bruke krydder hyller til å henge på veggen. Det er dessverre kommet litt neglelakk på hyllen (kan kanskje fjernes med neglelakkfjerner). Stilrent, enkelt og nyttig - kanskje det IKEA kan best.


Latest Instagram pictures and videos tagged with #hylle. Made my own shelf for my nail polish todayEnjoying the result # #nailpolish #shelf #hylle #neglelakk #.

I love this spot #kontor #mac #hylle #ikea #kähler #office. Made my own shelf for my nail polish todayEnjoying the result # #nailpolish #shelf #hylle #neglelakk # . Enjoying the result # #nailpolish #shelf #hylle #neglelakk #. Oppskrift og fremgangsmåte på hylla ligger nå ute på bloggen #hylle #decor #. Deler med dere bilder av den ene hyllen min på soverommet i dette innlegget.

Jeg MÅ ha neglelakk på tærne mine, det er blitt en sånn rar obsession. For den har en akkurat passe størrelse til å oppbevare neglelakk,. Good Housekeeping og forklarer at Kallax-hyllen fra IKEA passer til så . Nå hyller den franske motedesigneren lakken med en egen.


Simsalaspinn-vinner: Vi er på IKEA og kjøper nytt kjøkken! Neglelakk: Hvis du er glad i neglelakk og pleier å bruke det kan du lage deg en fin samling. Neglelakker kommer i alle mulig farger og ser kule ut på hylla! Slik får du en fin samling - Det er viktig å ha et . Hun har brukt bildelist fra IKEA og Legoplater som er klippet til og limt fast med superlim.


Hun var MØKK LEI av å søle med neglelakk.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...