torsdag 30. januar 2014

Bygge bokhylle hobbyplate

Trenger noen innspill, skal lage en bokhylle over en hel vegg ved hjelp av hobbyplater. Men hvordan kan jeg få til skjult festing av hylleplatene . Bokhylla utgjør en hel vegg i stua, og den er virkelig et blikkfang! Du trenger heller ikke spesialverktøy, og du lager den uten å . Først tok det lang tid å bli enig om hvordan bokhylla skulle se ut og hva som skulle.


På Coop Obs Bygg fikk vi tak i vanlige hobbyplater i furu. HENGT PÅ VEGGEN: Vegghengte bokhyller krever solid feste for ikke å utgjøre noen risiko. Denne hyllen består av MDF-plater og er enkel å bygge, men det kan være fornuftig å ha skikkelig kapputstyr tilgjengelig. Den er laget av furu hobbyplate og pusset ned.


Jeg bygget en bokhylle rundt den så fikk den sitt eget lille rom, skriver hun.

Her er noen tips til hva du kan bruke hobbyplater til: Illustrasjon hobbyplater Södra. How to build a custom made bookshelf in minutes. Ut i fra de målene du har, ville jeg nok gått for hobbyplater. Garderoben utgjøres av en hylle bygget etter inspirasjon fra en gammel. På siden og toppen er det festet hobbyplater, før den er malt sort.


Denne hylla er laget av hobbyplater i furu, men kunne like gjerne vært bygget av MDF eller melaminbelagte plater. Ble spurt om å lage en egen tråd om bokhylle-kegerator prosjektet mitt i Vis din.

Både boksen og bokhyllen er bygget med furu hobbyplater. Eg fann plutselig ut at eg hadde veldig bruk for ei bokhylle i stova mi! For å få det litt fint valgte eg å bygge det i hobbyplater.


Plater er lettvint byggemateriale, når du har det rette materialet og den riktige. Hobbyplater er smale bord som er limt sammen kant i kant. Bygg ditt eget tv-bord av hobbyplater, tilpasset tv-en og plassen du har i rommet.


Med hobbyplater kan du lage hyller, skap, kleshyller, bor kister og mye mer. Hos MAXBO finner du det du trenger til ditt byggeprosjekt.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...