tirsdag 31. desember 2013

Tacolefsevarmer mønster

Nå er mønsteret på tacolefsevarmer klart og du kan enkelt sy deg din egen. Mønsteret finner du hos Amica Patterns og husk, av våre mønster . For en stund tilbake laget Elisabet mønsteret på Tacolefsevarmer.

Vi lager jo for det meste mønstre på ting vi trenger selv, og for å være helt . Hvordan alle de holder lefsene sine varme på en stilig måte under måltiet, vet vi ikke, men her er ett mønster slik at det er mulig å holde tacolefsene varme på en . Grovt bomullsstoff på yttersiden, termovatt i midten, og lille martinestoff inni. Etter at jeg lagde dette mønsteret har jeg lært en ny måte å sy i glidelås på. Ta ut av ovnen, legg de inni lefsevarmeren og server.


Jeg syns det er koseliger å ha en slik på bordet i stedet for aluminiumsfolien. Jeg satt og tenkte på hvordan vi skulleholde lefsene varme, da jeg plutselig fikk lyst til å lage en tacolefsevarmer.

Heretter er tacolefsevarmere et must til et hvert taco måltid. Mønsteret: Tacolefsevarmere fra Amica pattern. Tacolefsevarmer med klaffer som gjør det enkelt å sende lefsene rundt bordet og som holder de varme og myke.


For i tilsvarende stoffer med med blåfargen som hovedfarge. Sminkepunger, toalettmapper, myntpunger, brødposer, skoposer, smykkeposer. Ja kanskje noen tacolefsevarmere eller votter.


Elisabet har tegnet mønster på TACOLEFSEVARMER!

Dette visste jeg ikke at jeg trengte før jeg så det! Endelig har jeg funnet et fleecekjole mønster som jeg er. Da det dukket opp et mønster på nålepute med katedralvindu på nettet, måtte jeg selvfølgelig prøve.


Prøvde først i mine farger: Så i noen farger . Har brukt mønster fra den nye syboka til Jubel og Heilt Spesiell. Kjekt å lese at rundpinneetui-mønsteret var lett å forholde seg til. Nytt mønster fra Amica, Nina har laget et flott mønster på sminkepung og toalettmappe.


Jeg har sydd noen tacolefsevarmere som jeg skal gi bort til jul. De er veldig fine i passformen, så jeg skal printe ut mønsteret og sy et par til. Noen har spurt meg om mønster på en tacolefsevarmer, og jeg .

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...