mandag 29. juli 2013

Glansvask vita

Minicolor og glansvask sliter minst på håret, men fargen er derimot ikke like dekkende som permanent hårfarge. Minicolor; Country Colors Brazil eller Sort Swartzkopf finnes på VITA, HM, Cubus . Tenkte jeg skulle prøve en glansvask på håret mitt for å få en litt kaldere.

Og hvilken glansvask som er verdt å prøve? Prisene er veiledende, og hentet fra Vita AS. Nivå er glansvask som holder i alt fra to til hårvask. Nivå er minikolorasjon, som normalt holder i . Tok en tur innom Vita, det lokale parfymeriet påstod det kun fantes permanent farge og glansvask, minicolorasjon hadde de aldri hørt noe om.


Har ikke sett glansvask eller andre ikke-permanente farger på en stun er dette ennå å få tak i? Vita og Sparkjøp pleier å ha en del utvalg.

Leter fortvilet, men klarer ikke å finne glansvask til hår. Så da får jeg dra inn på senteret som har Vita-butikk:-). Glansvask (farge som blir vasket ut av h#229;ret etterhvert) kan man . For å få opptimal fare må håret være bleket. Om jeg gjør dette neste gang og farger over med en glansvask i omtrent.


Ellers synes jeg at jentene på Vita er ganske flinke til å guide en . Images from Vita-Herkules on instagram.

Bland litt glansvask i balsamen og skyll #vitaherkules #clubvita #herkulessenter #xxl #neonfärger #pinkhair # . Vi er her for deg Vita-Herkules Ulefossvn 37Skien. Pastellfargene passer til stripet eller . Beklager, ingen innlegg passet dine kriterier.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...