fredag 31. mai 2013

Trekke om lampeskjerm

For ikke lenge siden fikk jeg et tips om at jeg enkelt kunne trekke om skjermene ved å bruke. Så smart og så fin som lampeskjermene ble. Hvordan trekke om en lampeskjerm, trinn for trinn: 1.

Finn et stoff du liker, det må ikke være for tynt, gjerne møbelstoff. Jeg har ei trearmet lampe med svimerker i stoffet som jeg skal prøve og trekke om. Er det noen som her inne som har gjort dette før og kan . Jeg har prøvd å trekke om en gammel lampeskjerm fra helgas loppis.


Men det ble ikke bra med tekstillim for å feste kantene på innsiden av . Jeg holder på å utvikle en lampe med en rund lampeskjerm. På et senere tidspunkt skal jeg også trekke om en stol, og trekke en .

Jeg skal trekke om min første skjerm og da jeg tok av det gamle . Noen som har gjort det og kan komme med tips til meg. Stoff strukket over en lampeskjerm, kan til slutt streptise, SAG eller visne. Hvis en stiv ramme er i god stan ikke kast bort lampen.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...