onsdag 28. november 2012

Bestselgerklubben min side

Du godkjenner dette ved å fortsette å bruke siden. Kaninjegeren er rett og slett så skrekkinngytende at hårene reiser seg, og står i giv akt til siste side er snudd. Du kan selv enkelt betjene ditt medlemskap og få oversikt over hovedbøker, ordre- og fakturahistorikk på Min side. Oversikt over bonuskronene dine finner du på Min side i bokklubben du er medlem av.


Dette kan også gjøres via Logg inn-siden. Skriv inn det nye passordet to ganger, husk å . På Min side finner du din ordre- og fakturahistorikk. Ved bestilling på våre nettsider kan man velge faktura eller kortbetaling.


Du trenger ikke å fylle ut og legge ved angreskjema, da dette ikke er påkrevet fra vår side. Bestselgerklubben - De beste boknyhetene. Emner: Gå Til Hovedinnhol Min Side, Medlemsservice, Handlekurv, Gå Til Kassen, og Hovedbok.


Medlem i bestselgerklubben - får bøker jeg ikke vil ha. Den blir sendt til min epostadresse som jeg har lagret på min side. Bestselgerklubben – Det beste av det beste! Har først fått avbestiligsknapp på min side som gjelder for april.


Bestselgerklubben - få 15kr i gavekort! Gå inn på Gavekortet ditt på Min side og velg bøker og produkter for en verdi av kr 150-. Logg deg på MIN SIDE og gå inn på GAVEKORT.


Resten av gavekortet bruker du på andre . Her finner du gode tilbud fra våre bokklubber.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...