mandag 1. oktober 2012

Zanussi vaskemaskin starter ikke

Bruk feilsøkeren vår til å identifisere og reparere eventuelle problemer. Hjelp - vaskemaskinen min vil ikke starte! Jeg er veldig fornøyd med min snart år gamle zanussi.

Jeg renset filteret og tømte vannet, men nå vil den ikke starte på nytt i det hele tatt. Kundeservice › Spørsmål svar › Hvidvarer elartiklerBufretLignendeOppvaskmaskinen tar ikke inn vann (viser feilkode Ei eventuelt display). Det var slik jeg fant ut at det ikke klarer å pumpe vannet godt nok ut. I dag ville plutselig ikke maskinen starte. Kort fortalt: Alt ser ut til å være som det skal.


Er det noe jeg, eieren av denne oppvaskmaskinen som ikke starter, kan. Når jeg starter den, så går den som vanlig i sekund ca, til den skal ta inn vann, .

Hvis du har noen spørsmål om ditt Vaskemaskin vennligst la oss høre det. Vaskemaskin drenerer vann før hver sentrifugering: dette kan ikke skje hvis den. Vaskemaskin starter ikke det valgte programmet hvis døren ikke er ordentlig .

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...