mandag 30. april 2012

Smoothie kokosmelk ananas

Tåler en standard 250l dypfryseren å stå ute i en garasje. Vi har et kjøleskap på hytta som ikke funker når det er kaldt. Andre kjøleskap i garasjen kan gi deg en ekstra plass til å lagre mat uten å ta opp mer.

De fleste kjøleskap slutte å fungere når området blir for kaldt, forårsaker . Nettovolu2liter; Kan plasseres i kalde rom, ned til -°C; Energiklasse A+. Fryseboksen passer derfor perfekt i garasjer og kalde kjellere. Et kjøleskap i garasjen trenger annen omsorg enn en i huset.


De fleste kjøleskap vil slutte å fungere når området blir for kaldt, forårsaker elementer for å fryse . Kjøleskap egner seg ikke til lengre tids motorsykkeloppbevaring, selv om det både er . Lagring av kjøleskap kan for mange by på utfordringer.

Prøv å unngå å bruke altfor varmt vann, da det kan føre til at kald plast eller glass sprekker. Hold kjøleskapet i garasjen bare hvis temperaturen i din region forbli innenfor. Jeg har et kjøleskap fra WhirlPool som jeg synes kjøler dårlig.


Generelt synes jeg feks at melk ikke blir kald nok - hverken i hyllene eller i . Dette kan skje hvis emballasje eller matvarer berører den kalde fordamperen og fryser fast. Blandingen av ananas og kokosmelk kan minne litt om Piña Colada - men uten alkohol. Ananasen tilfører smoothien en frisk fin smak og kokosmelken en aroma .

Del opp frukten i mindre biter og ha i blenderen. Ananas letter fordøyelsen og kan være et godt valg etter en tung middag. Ananas (boks eller ferske – anbefaler boksda får du med juicen).


Kokosmelk (evt. tørket kokos) – Melken er best om du skal ha tykk og . Oppskrifter for smoothie kokosmelk ananas. Ananas smoothies med kokosmelk - Ingredienser dl ananasjuice dl kokosmelk stk ananas i biter - helst frossen stk banan - helst frossen . Det var nesten så jeg måtte klipe meg i armen i morrest! Dette er min årsti jeg elsker sommer og . Spesielt viktig er det når man bruker avokado, banan, ananas og. INGREDIENSER: ½ frisk ananas i små biter blad med frisk mynte dl kokosmelk ½ dl .

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...