onsdag 30. november 2011

Grå harmoni stue

Jeg har lyst på en gråfarge som er GRÅ, og ikke blå, rosa eller gul, hehe ;) Finnes det. Vi har grå (grå harmoni) stue med hvite lister (bomull). Fargen jeg har brukt er LADY 10Grå Harmoni, og jeg har malt med.

Planlegger en relativt lys stue, men på TV-veggen tror vi det er mest . Grå Harmoni – en grå mellomtone med hint av gult i. Jeg har så lyst å male stuen og gangen, men jeg finner bare ikke den riktige. Jeg synes morgendis er en fin gråfarge som kan passe i stue. Tid for hjem-gjengen er klare for å pusse opp en stue i en hytte.


Universal, malt med LADY Supreme Finish silkematt 1 farge 10Grå Harmoni. Grå Harmoni Hule MInty Breeze Sens-1462-Graa-Skifer Minty Breeze Sort bad.

Et bad malt i fagen Dempet sort; Stue i fargen Valmuefrø . Den tidligere grå harmoni som vi hadde tenkt å ha på stua gjør seg utrolig. Vi har funnet to farger som jeg har forelsket meg i til stue, gang og . Hei Vi skal male stue og tilstøtende gang og vurderer fargen Grå Harmoni i stua. Hadde i utgangspunktet tenkt på Morgendis i gangen, men vil det bli.


Det er visst heller ikke noe sjakktrekk å blande matrix med bomull og desslike. En vakker, mørkere gråtone som står i perfekt fargeharmoni med andre gråtoner som 10Tidløs, 13Lys Antikkgrå, 19Antikkgrå, 10Grå Harmoni, 1877 .

Taket er grunnet og deretter malt to strøk med Jotun Grå Harmoni, kode 1032. Jeg har sett mye på fargen grå på vegger, da jeg er helt forelsket i den. Vi skal ha en lys blåtone i kjøkken og stue :sunny: ALLE har jo grå nå, det er. På mitt gamle soverom har jeg grå harmoni og den synes jeg også er . I boligen er det benyttet tre vakre gråfarger: LADY 10Tidløs, LADY 13Lys.


LADY 10Tidløs, LADY 13Lys Antikkgrå og LADY 14Grå Skifer. Tidligere i høst malte de stuen grå, etter flere år med bare hvite . Christel og Kai Robert bor i en herlig miks av rustikk og dempet grått. Stuen er lys og luftig med store vinduer.


Tvert imot, det binder rommene tettere sammen og skaper harmoni. Tidløs, 13Lys Antikkgrå, 19Antikgrå, 10Grå Harmoni eller 14Grå Skifer. Jeg hadde veldig lyst å male stuen i fargen kalk men jeg så det ikke ble fint til . Gulvlister: Malt med LADY Pure Color, farge 10Grå Harmoni, S3502-Y.


Fra venstre, lys antikkgrå, grå harmoni, valmuefrø, grå skifer.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...