fredag 28. oktober 2011

Legoteppe

Det er mye som er gøy med Lego, men å plukke opp hundrevis av små klosser fra gulvet, er ikke morsomt. Leketeppe - Sekk til leker – Me en fantastisk og praktisk Legoteppe samtidig med ekstra oppbevaringspose for leker er veldig lett å lære barna å rydde opp . Legoteppet er genialt til oppbevaring av lego og leker.

Legoteppet er i skandinavisk design og kommer i flere farger. All in One - Legoteppe og Oppbevaringspose. Lei av å bruke masse tid på rydding av leker og lego?


Her er en smart liten løsning som gjør alt . Her kommer en tutorial på hvordan man kan lage et sirkelformet leketeppe eller Legoteppe som mange . Jeg husker noeng gutter hadde dette når vi var små (1980tallet). Hvor kan jeg kjøpe et slikt teppe som er rundt når det ligger utslått på gulvet .

Eg fekk spørsmål om eg kunne tenkje meg å sy eit legoteppe til dåpsgåve. Minstemann i husholdningen er glad i storebrors smålego. Aller best liker han å tømme dem ut av boksen og spre dem utover .

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...