tirsdag 28. juni 2011

Hvordan sortere klesvask

PlussTids rengjøringsekspert har tips til hvordan man enklest kan sortere og håndtere klesvasken i hverdagen. Nå er jeg gammel nok til å bli flau over å spørre, men hopper i det likevel. Spinoff: Hvordan sorterer man skittentøy?

Forum › Fellesforum › AnonymforumBufretLignende7. Når jeg vasker klær sorterer jeg det bare i mørke farger, og lyse farger. Lysegrått, beige, lyseblått osv vaskes sammen med hvitt. Jeg bor alene og sliter litt med den klesvasken og sorteringen.


Nå for tiden sorterer jeg i typisk svart, hvitt, blå, rosa, mix, og alt på eller 40 . Klesvask i barnefamilien - Barn og familie8. Klesvask kan være mer komplisert enn mange tror.

Det finnes ingen fasitsvar på hvordan vi skal sortere tøyet vårt, mener stipendiaten, men:. I ekte husmorånd: Her er DinSides guide til klesvask. Klærne sorteres i hvite, lyse og mørke farger.


Jeg har et lite vaskerom, og prøver å finne smartere måter å sortere. Med prisene på klær i disse dager, vil sunn fornuft fortelle deg at å ta vare på klærne dine riktig bør være topp prioritet. Bra brydde seg om klær vil vare lenger, . Aldri mer trenger du å grue vaskedag, redd for å gjøre en feil og ende opp med rosa Undies.

Velkommen til Klesvask 101: The Definitive Guide to Sortering .

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...