torsdag 28. april 2011

Whirlpool induksjonstopp låst

Koketopp med dobbel fleksisone-induksjon. Flexi Cook, en ideell overflate for tilberedning av enhver rett. Whirlpools brukerhåndbøker følger med produktet ved levering. Dette finnes på serviceetiketten på Whirlpool-apparatet, f. I den låste tilstanden er den helt uresponsiv (som om ikke kontakten var i). Etter noen kjappe søk på nettet ser jeg at whirlpool ikea modeller . Prøver å slå på komfyren, men bare nøkkelen lyser og piper.


Får den ikke på, og finner ikke bruksanvisningen. Alle koketopper av induksjon slår seg av om det kommer vann på panelet. Vi har også mulighet til å låse platene (ikke det at jeg noen gang har fått til det), men kanskje dere har en slik funksjon som du . Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg, jeg har en induksjonstopp som bare.


Ja, det burde bety at den er låst, men når man ikke vet hvilken . Vi har hatt induksjonstopp Miele på andre året nå. Det kan være noe elektronikk som har låst seg. Platetopper – Whirlpool NO Vi bruker informasjonskapsler (cookies) til å forbedre nettleseropplevelsen, .

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...