fredag 29. april 2011

Kspade brukes til

Jeg ser for meg at K-spaden kan brukes til; lage kjøttkakedeig, fiskefarse til. Eltekroken til min maskin knakk, så jeg bruker K-spaden til alt. Kjøp K-spade til blanding til Kenwood kMix kjøkkenmaskin.

Bland ingredienser til kaker, deiger og rører med K-spaden som passer Kenwood kMix . Dette litt flate redskapet brukes til det vi kaller rørte masser. Masser som starter med for eksempel smør og sukker som skal røres luftig. Alt annet utenom gjærbakst brukes K en til.


Noen er veldig rigide på hva som bør brukes når. Rørepinne, flatvisp, flat paddle, K-krok. Brukes for å vispe egg, fløte, pannekakerøre, enkle kaker, ostekaker, mousse og. Brukes for å lage tyngre myke kaker, småkaker, paideig, fyllinger, . Hm, jeg bruker K-kroken jeg når jeg elter.


Cookies får hjemmesiden til å fungere og brukes utover dette til å samle informasjon slik at vi. K-Spade, Kenwood kjøkkenmaskin - Aluminium. Hvilket verktøy skal jeg bruke til kakedeig,brødeig?


Fikk også med et plast deksel til k spade,tror jeg.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...