fredag 18. februar 2011

Glassbrikker heklet

Glassbrikkene ble heklet i forskjellige restegarn som jeg hadde liggende. Labels: bomullsgarn Bordskåner crochet DIY glassbrikker Hekle . Jeg hadde heklet meg noen nye glassbrikker og trengte noe å oppbevare dem i.

Hadde egentlig tenkt å hekle en liten kurv, men da jeg skulle . Heklede glassbrikker er så trivelig å bruke når en har gjester, men dem er også praktiske for å beskytte bordplaten fra varme krus. Jeg fikk det for meg at jeg skulle hekle meg søte glassbrikker i går og i. Heklede glassbrikker - lag til deg selv eller som gave. Brikker som skåner bordet er vel noen alle kan ha bruk for?


Den snøhvite fargen er en nydelig kontrast til julerødt. Og hvem trenger vel ikke noen fine tallerkendempere og glassbrikker til jul?

Her er jeg godt i gang med Karipias glassbrikker :-) Har heklet i Camilla Cotton fra ice yarns (Tyrkia) Disse er heklet i . Detaljert oppskrift av glassbrikker med HeidiRosen. Pass på at tråden som ligger øverst er den du skal hekle med. Viking Heklegarn 1115-Heklet glassbrikke GARNALTERNATIV: Viking Heklegarn (1 bomull), nøster à 1gr. Hekle st i hver st, men med lm mellom hver andre st.


Hvorfor ikke finne frem heklenålen og lage noen fine glassbrikker. Etiketter: glassbrikker, gratis oppskrift, heklet, jorunsgarn.

DROPS HEKLENÅL NR – eller den nålen du må bruke for å få st x rader på x cm. Søte heklede glassbrikker - gyldenbrune - stk. Her er jeg godt i gang med Karipias glassbrikker. Har laget en liten pung sammensatt av to brikker som jeg har heklet sammen helt på . Jeg har sett på mange mønster, men ender alltid opp med å velge Karipias glassbrikker. Disse søte glassbrikkene går utrolig fort å hekle.


Heklet glassbrikker, lyslyketer og dorull ugle. Jeg er så heldig å ha ei bonustante som er helt råååå på å tegne. Explore hameno akhn's board heklet glassbrikker on Pinterest, the world's catalog of ideas. Crochet Coaster, Crochet Flowers and Cat . Håndlaget Handmade, Hekla Glassbrikker, På Epla, Nye Eplabiter, Crocus På, Sett Med.


Materiale: 1 Polyester Andre farger på forespørsel.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...