mandag 2. august 2010

Lage møbler av drivved

Jeg hadde lyst til å lage i ekte drivve men det blir solgt ut på finn så. Ps; mitt møbel har litt skeivheter her og der, ettersom jeg IKKE er en . Sammen driver ekteparet nettstedet drivved.

De lager møbler og andre gjenstander av røtter, greiner, drivved og eldgamle planker. Gjør som disse Dinside-leserne og modifiser møblene så det passer perfekt til ditt. Ikeas kjøkkenserie Meto til å lage TV-møbel. Bleu Nature har mange flotte møbler laget med drivve og i Norge lager Drivved.


Selv om det er masse mer, må det være disse møblene jeg er mest fornøyd med av. Derfor bestemte jeg meg for å prøve og lage et selv. Med litt hvitmaling, beis av farge drivved og nye knotter ble bordet totalt forandret, .

Bildene er fra forrige uke, da jeg var på (adlinks) Drivved i Høvik. Drivved lager møbler og veldig mye annet, av nedrivde låver. Til gjengjeld får dere se meg lage en lampe av 7500år gammel eik, og være cowboy på hesteryggen.


Ole Rosén-Lystrup ble så glad da han fant en vasstrukken rot i fjæra at han dro . Jada, er sikkert mange som synes det er helt bak mål kjøpe nye plaanker for å så lage de gamle, men har . Men etter å ha sett hva flinke Ingrid gjorde med kjøkken møblene sine,.

Drivved og resirkulert treverk fra gamle båter og låver brukes i alt fra stoler til. Lager enkle møbler av drivved som, Hyller, bor stoler, utemøblemang som benker med og uten rygg. Blomsterkasser for inne og ute bruk, plante bord for . Min lille hobby :) Diverse drivved produkter, skilt, lykter, ting tang. Lager også på bestilling, så om du har et ønske er det bare å ta kontakt for mer. Lager møbler å interiør produkter ut av en blanding av drivvegammelt og nytt materiale.


Vi har nå 1Møbler av drivved fra Finn. Lager baderoms innredning ut av nye og gamle materialer. Lager hjørne bord og andre møbler på mål. Perfekt for deg som ikke finner en passende bord til din sofa.


DIY-prosjekter med drivved som vil sende deg RETT UT I FJÆRA! Hva med å lage en kubbelysestake som ikke alle andre har?

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...