mandag 31. mai 2010

Bygge eget spisebord

Slik lager du ditt eget spisebord med veldig enkle midler. Du trenger ikke være spesielt handy for å klare dette! Lenge har jeg ønsket å snekre meg mitt eget spisebormen det har.

Det er noe eget med å invitere gjester til et egetsnekret spisebord. Vi viser deg hvordan du enkelt kan bygge en leken barneseng som ser ut. Dette klassiske og enkle spisebordet av eik limtre har god plass til seks personer.


Har du litt tid og tilgang til verktøy, er det nesten like enkelt å lage sitt eget bord. Er dere et par på jakt etter noe å gjøre sammen, er bordbygging . Det skal ikke mange snekkertriks til før du har laget et bord i helt eget design. Bord og benk lager du selv i solide materialer.


Jeg og min gode Svanhild kjøpte materialer på Byggeret på Laksevåg.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...