tirsdag 29. september 2009

Telys nille

I testen ble det lagt vekt på både den faktiske brennetiden og om flammen brant pent og jevnt, og våre Mimosa telys brant i 8:timer. Nille har alt du trenger til hverdag og fest.

Besøk våre nye nettsider og se på det store utvalget våre butikker tilbyr. VGs test avslører hvilke telys som er mest brannsikre, hvor mange farlige. BLE SKREMT: Slik så telysene ut etter at de hadde brent i et par timer.


DinSide har kjøpt inn og testet ut telys fra syv forskjellige butikker, for å. Vi har testet telys med ulik brennetid fra Rimi, Rema, Kiwi, Ikea, Nille, Clas Ohlson og noen litt dyrere og angivelig finere fra en lysbutikk. Jeg har kjøpt Nille sine 8- timers telys, og ble veldig skuffet over disse.

Ja, de brenner sine timer, og det er veldig fint med blank kopp osv. Mye for pengene og dette er lysene med lengst brenntid.

Serveringssett deler i ildfast porselen. Består av: skål Ø cm skåler Ø cm varmer til telys 1 . Alle som elsker rosa kan glede seg til våren hos Nille. Telys i duse pasteller fra Nille Puter i rosa og pudrete pasteller fra Nille Metalliske . Telys - interiør, gaver, ballonger, duftlys, fotoalbum, glitter, hobby, hobby butikk, kaker, kartong, klistremerker, matvarer - Finn firmaer, adresser,.


Gir fantastisk skinn og lyser vakkert hele kvelden. Husk å bruke lysholder med god lufting, samt å rette . Ikke for å henge ut noen eller noe men jeg tenkte jeg bare måtte si i fra. Jeg kjøpte slike bokser med telys på Nille. Jeg er spesielt fan av telys, siden de føles tryggere enn andre talglys.


Kjøper mine telys på Nille, de som brenner i timer. Magnus Reiersen forteller til Dinside at bestemoren hans fikk seg en ubehagelig overraskelse etter at hun før jul kjøpte inn en eske med telys fra Nille.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...