fredag 31. juli 2009

Leirgryte clas ohlson

Jeg kjøpte på Clas Ohlson for ikke så lenge siden. Ellers kan jeg anbefale Crock pot som en erstatning for leirgryte. Jeg har ei leirgryte som er glassert, men har aldri forsøkt å lage mat i den. Så forresten en på Clas Ohlson, tror den kostet 16-, var en . Har så lyst til å prøve dine oppskrifter på lammestek i leirgryte.


Jeg bruker teflonbasert nonstick belegg som tåler 2grader kjøpt på Clas Ohlson som jeg har klippet til for å passe leirgryten. Tror sannelig jeg har sett det på Claes Ohlson jeg.

Nå har jeg akkurat vært på Clas Ohlson og kjøpt meg leirgryte, en Schlemmer-topf :) Jeg har funnet en oppskrift på en lammegryte som høres .

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...