tirsdag 28. juli 2009

Knotter til kommode

Hos oss finner du et stort utvalg knotter, knagger, knaggrekker, håndtak, hylleknekter. Hva med nye knotter til en kommode eller knagger på gammel rekfjøl :). Finn nye knotter eller håndtak, og framhev stilen du allerede har, eller skift til en ny.


Kompletter kjøkkenet med vårt store sortiment av knotter og håndtak til skapdører! Du kan velge mellom mange stiler, størrelser, farger og materialer. Mest relevant, Dato, Pris lav-høy, Pris høy-lav.


De er cm i høyden og tilsvarende i diameter.

Ved kjøp av stykker eller flere, er det kroner pr stk. Gi enkelt nytt liv til gamle og nye møbler ved å bytte knotter! Så langt tenkte ikke jeg da :-) Husket bare at de hadde knotter jeg :-) Litt vimsete om dagen ja.


Jeg lagde knotter med sånne små plastikk lekedyr, skruvde fast en. Jeg har laget en kommode til dattra mi hvor jeg brukte sånne dusker . Er det noen som veit hvor jeg kan få tak i knotter til kommode med barnemotiv på? Nye knotter til kommode (Charlottes verden- Forlovet og Lykkelig)charlotte1987. Viser dere kommoden med knotter når vi har fått flyttet inn det nye stedet. November har vi fått vite og gleder oss masse :).


Noen som vet om noen fine nettsider som selger fine knotter? Bare det å skifte knotter kan gi et kjedelig møbel en helt ny look, eller hva med hele kjøkkenet? Klassiske knotter med et mykt og harmonisk uttrykk. Kjøpte en fin kommode på Ikea i går (etter jeg leste Maz sin trå selvfølgelig ), men knottene var ikke akkurat pene, synes jeg, så jeg er på utkikk etter .

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...