torsdag 30. juli 2009

Anbefalt wokpanne

Pannen tåler oppvaskmaskin, men vi anbefaler oppvask for hånd for å forlenge produktets levetid. Wokpannen er ovnsfast opptil 2°C og passer til alle . Hackman Matador Wokpanne har en keramisk slitesterk stekeflate med non-stick.

Det er dog ikke anbefalt å benytte kniv i wokpannen. Her bør du bruke ei skikkelig stekepanne. På grunn av sterk varme anbefales ikke lettutgaver.


Varm opp stekepanna og tilsett en klatt godt smør. Problemet med en buet wokpanne er at bunnen ikke blir varm nok, derfor er det like greit å bruke en vanlig stekepanne som har en større. Noen som kan anbefale et merke eller en type? Selv har jeg en billig en fra Ikea, men den brenner maten seg fast i. En bra wok-panne er viktig, men den dyreste er ikke nødvendig vis den beste.


Hvis du har en innvandrersjappe i nærheten, anbefaler jeg også å teste ut okra. Anbefales, men personlig tror jeg at jeg heller ville ha valgt sautépannen, som i tillegg til å ha de samme egenskapene som stekepannen har . Tefal Envy Stainless Steel Wokpanne 28cm - Envy wokpanne fra Tefal er laget i rustfritt stål med resistent slippbelegg og Thermo-Spot. Hvor (i Oslo) kan jeg få tak i en wokpanne som tåler sterk varme og som er i. Tefal Jamie Oliver Wokpanna 32cm previous anim Tefal Jamie. For å beholde alle gode smaker i maten er det anbefalt at man forvarmer .

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...