onsdag 15. juni 2016

Verdi glansbilder

Finner du noe du ønsker å kjøpe, send meg en mail og oppgi nummeret på arket du ønsker kjøpt. Finn gamle glansbilder og bilder på QXL auksjoner. Nye og brukte glansbilder og bilder - Finner du billig på QXL.

Glansbilder i storformat, engelske, dekker nesten en Aside… kr 125. Vi har nå 1Glansbilder til salgs fra Finn. Glansbilder, ofte bare kalt glans, er trykte fargebilder på blankt papir med eller uten glitter. Enkelte samler også på gamle glansbilder med antikvarisk verdi.


Samler Samleobjekter Glansbilder og servietter. De to arkene vet jeg har verdi, skambud på disse besvares ikke. Mine glansbilder var ikke pent satt inn i et album, men lå i en konfekteske :-).

Så neste gang jeg kjøper noe gammelt skal jeg ikke frarøve den dets verdi, men si. Personlig er jeg mest interessert i gamle glansbilder produsert i Norge og .

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...