fredag 5. august 2011

Høye leververdier farlig

HØYE LEVERVERDIER: Leverprøvene skal ikke være for høye over tid. Hvis det er fortsatt ikke tegn til endring måneder etter du tok prøven, . Jeg har litt høye leververdier og lurer på hvor grensen går for at dette er farlig. Har fått konstatert fettlever for år siden. Blant de vanligste årsaker til forhøyede leververdier slik du har, er for høyt alkoholinntak,.


Røntgenstråling - hvor farlig er det egentlig? Hepatitt D er ikke så farlig i seg selv, den er verre i kombinasjon med B . Den er karakterisert ved frigjøring av unormale mengder av lever-relaterte . Fikk brev av legen min i dag om at jeg hadde høye leververdier. NHD: Leververdier og medisiner - Psykiatri12.

Leververdier og medisiner - Allmennmedisin26. Noen med svangerskapskløe og forhøyede leververdier? Forum › Gravid › Mitt svangerskapBufretLignende17. Dette kan jo være farlig for babyen har jeg lest meg til så nå lurer jeg. Så jeg skulle komme tilbake og ta noen flere prøver.


Fikk brev i dag at jeg hadde forhøyet leververdier i blodet,. Så dette var egentlig et positivt svar, det er jo ikke noe farlig i den forstand.

Legen: Ikke drikke alkohol for det kan være farlig for deg. Høye leververdier er en belastning for leveren 2.

Bodum presskanne kopp hvor mye kaffe

Dersom du benytter filtermalt kaffe skal trekketiden være minst minutter,. Vi anbefaler å trekke presskanne-kaffen i minutter, da blir den...